Grattis!

Först o främst vill jag gratta Djurgårdens If på 119 års dagen!




Sen så kan jag väl säga att det är 4 dagar kvar sen är på jag på Cypern:D:D
Jag längtar så sjukt mycket!
Slippa Sverige en vecka det gör mycket, komma bort och tänka på annat!
ska bli så himla skönt:)

Jag är ledig i helgen också så blir mycket packande och  köpa saker inför resan bara
På söndag kommer först en tjejkompis hit så ska pröva brudtärneklänningen
sen så kommer min "lillesyster" hit o hjälper mig o packa:P
Sen på måndag så ska jag jobba en kort dag för jag fick inte ledigt och sen ska
jag hem och fixa det sista o sen blir det Cypern:D:D
Jag ska föröska bli bättre på att uppdatera här i bloggen men känns inte som om
man har den tiden som man vill ha!

Men ska försöka hitta på nånting roligt nu, så skriver av mig senare eller en annan dag igen:)
Pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0