Torsdag!

De har varit en lång dag idag! Vakna vid 9 o fick fixa mig jätte fort
för skulle ta bussen härifrån vid 9.50 för att åka me Ferhat till vår gamla skola
men med vår otur så fanns inga av våra gamla lärare
där så fick prata me rektorn o så istället, sen åkte vi in till stan
 o kolla runt för ferhat ville hitta en skjorta eller tröja men de ja visa dög inte:P
Fanns en skit snygg skjorta men den ville han inte ha o sen en skit snygg tjocktröja
men den ville han inte heller köpa! sen åkte vi till skärholmen o gick runt där o ja
köpte mat till min älskade grodor som fyller 2 år när ja fyller 20:D
allså den 12e oktober om 3 veckor blir ja gammal!!:O
känns hemskt o säga de, usch va hemskt de låter i min öron!
Den 12e ska ja ba ut o äta me några o sen på fredan ska ja fira det på riktigt:D
Ska bli riktigt kul o fira me kompisarna längtar redan nu!
Imorgon ska ja nog bowla me Jennie o Daniel:) får se vem ja ska tvinga me!
Men nu e ja för ointresserad över att skriva här tänker på för
mkt så ska fortsätta skriva o planera me jennie! Vi ska slå ihop våra "kloka" hjärnor!:D
glöm inte o gratta mig den 12 oktober!
Pusspuss på er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0