Mina älskade vänner!

Vill bara lite kort om dom vänner som ligger närmast mitt hjärta och är värda allt!

Jennie: Du är min älskade lillesyster, du är en ängel från ovan.
Du får mig o le när ja mår dåligt, du är en person som man skrattar me jämnt!
Du är helt enkelt en av dom jag älskar mest av allt på denna jord!
Skulle verkligen inte kunna tänka mig ett liv utan dig!
Du finns där o lyssnar o säger smarta saker när jag behöver höra de som mest!
Jag älskar dig!


Cattah: Du är min underbara barndomskompis, mkt bråk o vi har löst allt!
Jag finns här för dig dygnet runt gumman, du är en helt underbar vän,
jag inte vill leva utan, du är en riktig ängel, du e min lilla finne kompis som flyttat
långt härifrån tyvärr men vi får inte ge upp utan kämpa i alla fall!
Love you!


Hanna: Du är min underbara hanabanana:D, du o ja mot världen!
Du va bland dom första som kom o prata me mig i skolan när vi börja
första året på gymnasiet! Tack för att du finns gumman!
Älskar dig!


Ferhat: Klassens kämpe! Du läser till Sjuksyrra nu o ja e stolt över dig!:D
Men en sak ska ja säga, Lyssna på mig nästa gång;)
Kom till sthlm oftare så vi kan fika o snacka ut!
Dom timmar vi setts räcker inte o känns som om vi inte hinner
prata klart utasn att vi har så mkt mer o prata om!
Jag saknar dig här i Stockholm!
Love you!


Tommy: Lilla sötnosen! Min lilla djurgårds kompis..
Kommer inte riktigt ihåg hur vi träffades måste vart nån Dif match,
Men i alla fall, du är min lilla sötnos, du är min lilla djurgårdare!
Synd bara att vi inte kan träffas så ofta som man vill träffa dig menmen,
får försöka ändra på de!
Älskar dig!


Janni: Min älskade vän! Vet inte vad jag skulle göra om ja inte hade dig!
Vi har så mkt o prata om jämnt, du finns där för mig o ja hoppas du vet att ja
finns här för dig me! Jag är glad för din skull nu när du mår så mkt bättre!
Du förtjänar det! Blir glad över att se dig må bra!
Love you BFF, right?

 

Pusspuss på er!♥


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad sööööt du är Sussi, tack (L).



Ja, nästa gång ska jag lyssna på dig. Allt du säger stämmer ju ;). Ja, varje gång jag kmr till Sthlm ska vi försöka träffas och sedan fika och snacka skit om allt och alla :).



Men sen ska du inte glömma att du också ligger närmast mitt hjärta, love you too ;)

2009-09-13 @ 22:05:39
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Janni ♥

Naaww Gumman! ♥ Du är underbar och jag är jätteglad att jag har dig! Tack att du är glad för min skull! ♥

I Love You, BFF! ♥♥♥♥

2009-09-14 @ 06:20:10
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0