Ledig onsdag!

Idag har ja vart ledig så de e skönt som ba den!
Inte gjort nånting typ,sovit som en stock länge o
sen har ja ba varit suttit hemmai myskläder..
Imorgon ska ja till adidas lagret me min syster kl 12.
ska se om ja hittar nå kul, sen ska ja nog träffa min
"storebror" han e här från gbg. så ska bli kul:)
Vet inte vad ja ska göra mer, jobbar sen på fredag igen..
skönt me 2 dagar ledighet så man kan slappna av lite..
ska nog passa på o shoppa imorgon me, känner att ja behöver
de, fast jag har ju rätt mycke men lite till skadar aldrig..
Igår jobba ja till 20.30 va hemma runt 21.30. så satte mig
vid msn o satt o spela spel me tommy. nog inte skrattat så mkt
som jag gjorde då på länge, de va n å race bil spel o ja fatta ju
självklart ingenting så börja ju ba garva o Tommy tyckte oxå att
de va kul o kolla på när ja "körde".. Fatta ju inte hur man skulle svänga
så han körde kanske förbi mig 4 gånger o vann:P. Men de bjöd ja på!
Tyckte de såg lite kul ut jag me.. Vet inte riktigt va ja ska säga mer.
Det vart ju 1-1 mellan Djurgården-gais sist. nu ska ja tagga till nästa match
o se om ja ska gå..
Juste läste på Aftonbladet.se om en kvinna som väntade på sitt 19:e barn!
tänk o ha 19 barn, usch va jobbigt de måste va vilken familj o ta hand om!
Dom är nu 10 pojkar och 8 flickor o alla barn börjar på J. Kanske mysigt o ha
en så stor familj men kan nog bli lite jobbigt.. Jag har ju 2 systrar o tycker de
räcker! O alla vi 3 börjar på S. så lite kul:P
Men skriver nog lite senare om ja kommer på nå vettigt o skriva!
Pusspuss på er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0