Jennie Maria Kuivalainen!

Saknar tiderna me dig gumman!
Har inte vart så mycket me dig men jag kan ba säga att jag älskar dig Gumman!
Du är en underbar vän och syster skulle inte kunna leva utan dig!
Jag vill börja Umgås mer me dig igen! Förut va vi me varandra typ minst en
gång i veckan! Saknar dom tiderna!
Du är min ängel som Gud sänt ner så jag kan le och må bra!
Du är den sötaste syster man kan ha! Du får mig och skratta hela tiden!
Vi me våra dumma diskutioner o "kloka" huvuden går inte o beskriva!
Jag älskar dig mer än allt hoppas du vet det gumman!
Du o jag = Syskon för alltid!
Glöm inte att jag finns här för dig Dygnet runt och i vått och i torrt!
Älskar dig Jennie!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0