20 år:D

Nu e jag äntligen 20 o alla mina underbara vänner e guldvärda!
Jag vet inte va ja skulle göra utan er!
Haft en underbar dag i alla fall,blev väckt 07.05 av mamma imorse me frukost,
Sen gick ja upp o åt o gick o la mig igen, sen så vakna ja av allt sms terrande:P
Sen gick ja upp o fixa mig o åkte in till stan för o möta upp Hanna,
Vi gick runt i stan sen gick jag+5 tjejer o åt på Kinaresturang i gamla stan!
jätte jätte mysigt sen så nu e ja hemma:D
Mina vänner e guldvärda, jätte fina presnter fick ja oxå:) Älskar er!
lägger upp bilder på allt kanske imorgon..
Pusspuss på er!♥


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Grattiiis o ja, vi syns på fredag :D

2009-10-13 @ 13:19:52
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0