saknaden e stor

Fattar inte hur två vänner kan glida isär så mycket, känns som om
jag inte vet vart jag har dig längre, du ringer aldrig längre,
du hör inte av dig, ibland svarar du inte ens på sms, sen så säger
du alltid " vi måste hitta på mer saker",  men du "hinner" ju aldrig?
jag kan inte göra mer än jag redan gjort, känns som om de alltid är
jag som måste höra av mig, jag orkar inte me de längre, ja vill att du
oxå ska höra av dig, tänk på att man måste lägga ner tid på sina vänner
om man vill ha kvar dom, man kan inte ba tro att dom väntar på en tills
man själv har tid, dom försvinner då, vi ses aldrig längre, jätte länge sen
vi sågs, dumåste lägga ner mer tid på det här och inse att jag inte alltid
kan höra av mig till dig, känns som om ja vill lägga ner det och se hur
lång tid det tar för dig innan du hör av dig nu, för får ändå utav det här
längre tyvärr,fast jag vill inte tappa kontakten med dig, hoppas du förstår de.
Du förstår nog vem du är när du läser det här, jag vill ba att du ska veta det
här så att vi inte tappar kontakten,för det vill jag absolut inte, jag vill ha dig
som vän hela livet! Vår vänskap kanske spricker om du inte gör
nånting åt det nu och inser de här.. För jag har gjort vad jag kunnat göra.
 Jag saknar dig...





Sen så kan jag säga att jag saknar min "lillesyster" Jennie sjuuukt mkt!
Men du kommer ju hem nu i veckan gumman;D, det har vart så himla
tomt utan dig, har inte haft någon o prata med när jag behövt det, har ingen
som skickat sms varje kväll o sagt "godnatt älskar dig", kan bara säga saknaden
är så himla stor efter dig! Jag vill bara att du kommer hem nu! Älskar dig Jennie!♥




Kommentarer
Postat av: Janni ♥

:( Saknar dig, Gumman! ♥

2009-11-19 @ 12:19:34
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0