Lista!

Lovar du att vara ärlig?  Ja,

Du heter: Susanne
Smeknamn: Sussu,susso,suzzzi,susanne,sussi 
Låt som när du är ledsen sörjer till? Finns några låtar

Beroende av: Cola

Vad behöver du mest just nu: Massage, kramar!

Vad tror folk om dig? Glad mäniska

Stämmer det? Jaa, ibland så:P

Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon

Vad säger du för att imponera på någon? att jag kan massera;D

Hur imponerar man på dig? Är posetiv o glad så löser sig resten!

Brukar du skratta för dig själv?  haha joo de gör jag:P

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: haha, åh va kul:), haha 

Var bor du?  Hallunda

Trivs du där: Helt okej. 

Äger du några converse: Nej, de gör jag inte, men har gjort

Sprit, cider, vin eller öl: cider isåfall!

Vad har du för mobil: Sony ericsson W595

Nästa mål i ditt liv: Plugga barn och ungdoms psykiatri

Hur svarar du i mobilen: Oftast Hallå, men kan va annat beroende på vem som ringer:P
Vem ringde du senast? Nadja

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kom hit imorgon eftermiddag,( typ nåt sånt) 

Antal timmar sömn inatt: 10

Sov du ensam: Jaa tyvärr:(

Brukar du komma i tid: Ja, oftast så i alla fall till jobbet!

När mår du bra: Nästan varje dag!

När blev du fotad senast: bra fråga:D:P 

Hur känner du dig nu: taggad,glad,överpigg:D

Vanligaste färg på dina kläder: svart,blå,vit typ:P

Vad tycker du om fötter: helt okej:P

Vad saknar du: Tommy,Jennie!

Favorit dryck på morgonen: Cola,:P

När brukar du oftast gå och lägga dig: beror på om ja ska jobba så runt 21-22 om jag e ledig så typ 24-01

Är du blyg? beror på.

Sysslar du med någon idrott: Nej men ska börja gymma igen om det räknas som idrott(?)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja det gör jag faktist!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Hahahha för mycket!:D

Är du nöjd med ditt liv: Jadå

Vad är det värsta du vet? När folk ljuger för en..

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror på om ja jobbar så hinner ja inte slösa så mkt:P

Vad längtar du till? Dif-aik matchen:D

Har du bra vänner och äkta vänskap? jaa det har jag verkligen!

Vad är det finaste du fått? Har fått mycket fint!

Om fem månader: så jobbar jag troligen!

Om ett år?: Jobbar jag?

Du samlar på: inget speciellt:P

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jennie!

Har du strumpor på dig nu: Ja!

Är det okej att gråta: ja det gör alla!!

När grät du senast: Kommer inte ihåg?

Bär du glasögon eller linser: Ja

Har du piercing: Öronen,tungan

Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Jaa

Är du bra på att laga mat: Nja ibland så;D

Är du flygrädd: nej men kan få ont i öronen ibland! Lite jobbigt!

Hur vig är du: Vig som ett kylskåp!

Vilken är din favoritglass: Kan inte äta glass:(

Tror du på ett liv efter döden: Ja de tror jag!

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej,tyvärr:(

Vilken ögonfärg har du: blå,gröna,gula

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: För lite!
Vad är det viktigaste i livet?: Att ta den stund som den kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0