Tommy!

Kommer inte riktigt ihåg när vi började skriva med varandra eller hur vi började skriva med varandra,var väl typ PA tiden eller nånting, Jag kommer ihåg dina röda mjukisbyxor men inte så mycket annat, eller vi började skriva med varandra innan jag började gymnasiet i alla fall för jag kommer ihåg att jag skulle börjat i samma skola som dig men gjorde det aldrig för att den linjen inte öppnades i din skola för att det var för få sökande dit, vi skrev inte så mycket med varandra i början var väl typ på msn lite då och då, sen så träffades vi på en Djurgården match för några år sen,var riktigt kul att träffa dig men kommer ihåg att ingen av oss typ sa nånting till varandra men det gick väl framåt, sen har vi bara skrivit mer och mer med varandra och nu så skickar vi minst nåt sms till varandra varje dag och skriver på msn och allt, riktigt kul och träffa dig jämnt men det är inte ofta man ser dig för du har din innebandy och fotbollen, men när man väl träffar dig så har man kul i alla fall! Känns tomt om dagarna när du inte skickar något sms eller hör av dig, känns som om det är nånting som fattas, och det roliga med dig är att man kan skämta med dig du tar inte allt så seriöst som andra personer gör, utan man kan vara sig själv med dig, Du ska bara veta att du är en av dom underbaraste vänner jag har fast vi inte träffas ofta, men jag vet att du alltid finns där på mobilen eller msn, skönt och veta det, du är en riktigt söt, underbar, snäll liten Djurgårdare! Min lilla älskling som jag alltid säger.
Du är en av dom personer som står ut med mitt tjat och allt, du skriver till mig fast jag är arg/ledsen och jag berättar massa saker till dig som ingen annan vet om, och det är skönt att du lyssnar.
Det ända jag önskar är att vi ska börja träffas mer och så men vi får ta det som det kommer, man kan inte alltid hitta den tiden för jag jobbar ju så konstiga tider också, och du har träningen och massa sånt, men man kan alltid hoppas att den tiden också kommer så man kan ses mer, kan gå flera månader mellan att vi inte ses alls, men ska försöka göra en ändring på det nu! vet inte riktigt vad jag ska skriva mer finns så mycket jag vill skriva om dig men du vet ju redan att du är världens sötaste och underbaraste Pojk! En av dom bästa!
Vart inte riktigt en a4 men det här får duga kommer noga skriva mer om dig sen!
Pusspuss på dig min sötnos♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0