Söndagkväll!

Ja, det är söndag igen och sen kommer måndag, jag ser inte fram emot det fast det gör jag ju ändå för imorgon händer det mycket, Först ska jag upp tidigt så det ser jag inte fram emot ska upp ungefär halv 5, sen ska jag jobba fram till 13, gå ner till huddinge centrum och möta Jennie, sen ska vi åka hem till mig, fixa oss, åka till vasa parken och träffa alla goa Djurgårdare, sen ska vi åka till Råsunda och kolla på derbyt mellan Dif-aik. Ojojoj, nu börjar jag tagga till igen, sen kommer man vääl hem nångång på natten och sen ska vi hem och sova både jag och Jennie är lediga på tisdag så får se vad vi hittar på! Blir ett intressant derby imorgon, och nu om 24 timmar så är vi nog på råsunda:D Lika spännande varje gång! Så snart smäller det igen!
Idag har jag inte gjort så mycket, vart hemma hos pappa och sen så kom jag hem och har kollat på film med mamma och lite sånt, så har bara slappat hela dagen idag, men de behövdes, sen så är jag ledig onsdag också och torsdag jobbar jag kväll mellan 15-21 och på Fredag åker jag till Helsingfors och på lördag är det bröllop och på söndag kväll åker man tillbaka till Sverige och på måndag morgon är man ju tillbaka här i Sverige!
Sen blir det jobb igen;)
vet inte riktogt vad jag ska skriva mer måste gå och lägga mig snart, ska ju upp tidigt, och imorgon hinner jag kanske skriva ett kort inlägg innan matchen.. Men hoppas ni haft en bra helg!
Men vill lägga ut en låt till mina vänner här på bloggen! Älskar er!
Pusspuss på er♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0