Söndag kväll!

Klockan börjar bli mycke o ja ska röra mig mot sängen snart men tänkte ba skrva ett litet inlägg!'I fredags va ja på bio me brudarna, riktigt mys, såg en skräckis usch hatar sånt! men de gick bra i alla fall o i helgen har de ju vart kanon väder, igår jobbade ja kväll så kunde inte ligga i solken men nu idag har jag legat i solen ett bra tag o så har ja fått nackspärr på vänster sida så kan inte röra huvudet ditåt o mina syskon har skrattat åt mig men sånt man får leva me! Men jag vill ba att de ska fösvinna gör så sjukt ont:( orkar inte ha de såhär! snälla hjälp mig nån!!! har vart nära att börja gråta flera gånger för att de gör så sjukt ont när ja rör på huvudet! men ska snart sätt på nå salva mamma har o ta värktabletter o lägga mig i sängen o se om ja kan sova! är jätte trött gick upp tidigt i morse men men hoppas ja får sova lite! Men skriver mer imorron när ja vart o shoppat o så me Katja, vi ska till adidas lagret o shoppa! eller ja ska shoppa i alla fall;P
Godnatt gott folk! Love you all my friends!
Pusspuss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0