ojojoj,

Har vart på  en timmes promenad me en gammal klasskompis Ferhat:D riktigt kul! snacka massa skit o så:) riktigt mysig stund:)  inte träffat han på några månader minst ett halv år så hade mkt o snacka om idag! Kändes som om tiden inte räckte till så får träffa han nästa gång han kommer hit så man kan snacka mer! Ni kan läsa hans blogg också om ni vill!
Sitter o snackar me Tommy på msn, min lilla älskling! kommer sakna dig när du åker! kommer vara tyst utan dig! men jag ska nog överleva!
Har suttit o tänkt på några personer som verkligen lyser upp min dag och som verkligen finns där för mig o två av dom är Jennie o Tommy sen finns ju mamma o alla men tänkte nämna tommy o Jennie lite extra, mina två gullungar!

Tommy  är min lilla sötnos, som alltid finns där som är ritktigt söt och snäll, en riktig kompis!Tack för att du lyser upp min dag varje dag baby, min lilla älsklingspojke,och fotbollstokiga sötnos♥

Jennie min älskade lillesyster! Du är verkligen den jag kan prata med allt om och då menar jag allt! Du är som en riktig lillesyster för mig! Jag kommer aldrig glömma våra dumma ideer vi får ibland, vi gör saker utan att tänka efter utan kommer på allt efteråt och ba varför gjorde vi såhär?:P haha skönt att man bara kan vara med dig! Älskar dig gumman!♥

Menmen nu ska jag inte skriva så mkt mer strunt!
Pusspuss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0