Måndag!

Hahah måste berätta en rolig sak som hände, jag tänkte vara duktig idag och damsuga hela mitt rum och fixa allt i rummet men så börja ja och helt plötsligt började det klukta jätte mycket så stängde av damsugaren och började lukta på datan men lukten kom inte därifrån så gick till damsugaren och börja lukta på den och det luktade jätte äckligt och bränt så jag fick panik och sprang till mamma och ba det brinner i damsugaren, så mamma kom in och ba usch, men den är lite gammal också, så jag tog ut den på balkongen för det börja lukta i hela lägenheten och öppnade alla fönster i lägenheten. Sen så vart jag arg bara för att jag var mitt uppe i städningen o visste inte hur jag skulle göra, så sa mamma ta moppen o moppa allt istället så tänkte ja ba men det kommer ju ta hur lång tid som helst men började göra det i alla fall, resultatet vart inte som jag täänkte är fortfarande lite arg, sen så sa mamma jag ska pröva damsugaren igen och satte i kontakten då börja den låta jätte mycket och det kom svart rök ur den så skrek jag bara haha vad vare jag sa, den har gått sönder,nu måste vi köpa en ny och mamma ba ja vi måste väl det, den är ju ungefär 15 år gammal och dom säljer inga damsugar påsar till den längre jag satte i den sista i morse. Helt sjukt asså:S Men snart får vi en ny damsugare då!;P och jag hoppas på att vi får en idag eller imorgon så jag kan avsluta min städning.
Nu har jag berättat om min tråkiga/roliga morgon,Hoppas ni haft mer tur än jag, jag har lovat tommy att jag ska skriva en a4 öm honom så får väl börja göra det snart;) han tyckter jag skriver för mycket i bloggen också!
En rolig komentar jag fick av honom igår var det här

♥ Sussi || säger:
(L)
lust o skriva i bloggen igen men ska inte gröa de
| Tomme ´ säger:
De ska du inte göra:P nu får de va nog!
du ska inte skriva 10 ggr i timmen :P

Haha men ska börja göra lite nyttiga saker nu!
Pusspuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0