Lördag kväll!

Den här veckan har varit lång och tuff, har jobbat kväll måndag,tisdag och onsdag! I torsdags var jag och fika med Jennie i stan, sen åkte jag hem och la mig, i Fredags var jag hos Tommy en stund sen så på rix fm med Jennie, D och Fia, var kul:) och Idag har jag spenderat dagen på gröna Lund med Familjen, riktigt mysigt, ska ta nånting och äta snart sen så börjar Eurovision:D Hoppas på att Finland Vinner nu! Tycker dom har ett riktigt bra bidrag faktist!
Tommy åkte till Turkiet idag så fick ett Hejdå Sms av honom vid 7 imorse:( känns tomt nu när man inte har någon att smsa med:( Saknar honom redan men han kommer hem på Torsdag och jag åker på fredag så lite hinner vi höras innan jag åker! Men får träffa honom när jag kommer hem!
Och på måndag är det fotboll som gäller;D Yeeeah Babes!!
Men ska nog ta nånting och äta nu så ska jag kolla på Eurovison hörs sen sötnosar!
Pusspuss på er!♥

PS: Janni jag finns här för dig när som hjelst på dygnet du kan höra av dig när som helst och hur som helst! Älskar Dig gumman!

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Ååhh gumman, Tack!! Du är min alldeles egna underbara ängel! Älskar dig!!



Sms:a md mig!! :D

2009-05-17 @ 11:34:02
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0