länge sen ja skrev!

Nu va de länge sen ja skrev men har haft fullt upp så inte hunnit skriva så mkt,har jobbat o massa annat så inte hunnit tänka tanken att skriva vilket är lite tråkigt.

Satt precis o skrev me en tjejkompis på msn o vi prata om våldtäkt, asså varför våldta en oskyldig människa? varför ens komma o tänka på en sån sak? Tänk om en en tjej är ute o går o blir våldtagen hur kul är det för henne? tänk att hon måste leva med det hela livet, tänk va svårt hon kommer ha o kunna lita på en kille igen efter det, hon kommer ju va rädd, tänk att det är barn som blir våldtagna, vem hoppar på ett barn o varför gör man det, villba veta varför våldtäcksmän gör sånt, varför ens komma o tänka på den saken hur idiotisk kan man vara, jag blir bara arg så fort jag tänker på det här, det är oskyldiga människor som blir drabbade som inte vågar leva normalt sen igen, hur ska man någonsin kunna kommma över det? Jag tycker personligen att våldtäcksmän inte borde få leva, jag fattar inte varför människor gör sånt ens,usch vet inte vad ja ska skriva blir bara arg när ja tänker tanken, så ska tänka på nåt annat nu så ja lugnar ner mig

Ja min vecka e rätt uppbokad igen
Måndag: jobb 14-21
Tisdag: jobb 14-21
Onsdag: jobb 08-13.30
Torsdag: jobb 07.30-13 (kanske köpa klänningen o träffa tommy)
Fredag: jobb 07.30-13 o sen rix fm festival me Jennie o några till!
Lördag: kanske ledig?
Söndag:  kanske ledig?

Ja du tuff vecka men inget o klaga över, men ska försöka tänka på nåt roligt nu o lägga mig i sängen!
Pusspuss på er!
18 Maj smäller det:D


Kommentarer
Postat av: Jennie

YES BABY, DÅ SMÄLLER DET!:)

2009-05-12 @ 20:31:29
URL: http://likemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0