Måndag igen..

Ja då va de måndag igen, jobbade i lördags mellan 15-21, gick jätte bra:)
sen i söndags jobba ja mellan 7.30-14 o åkte hem o så ringde jobbet o fråga om ja kunde komma tillbaka, så åkte tillbaka till 19 o jobbba till 23. så var jätte trött idag! Sen ringde min tjejkompis i morse o fråga om ja ville följa me till stan en snabbis självklart ville ja det, så hoppade in i duchen o sprang sedan för o möta henne, sen så kom jag hem la mig på soffan o somna, o vakna när maten va klar o hade världens öronvärk o har de fortfarande så hoppas de går över vill inte ha öroninflamation:(,
Sitter o skriver lite me "lillesyster" Jennie på msn, båda vill på kryssning så nu väntar vi på att min mamma säger när vi ska åka:D
För jag frågade mamma för nån dag sen när vi ska på kryssning hon ba ja vet inte riktigt jag ba för jag o Jennie vill åka så vi måste åka snart, då sa hon bara okej, ska kolla det, så nu väntar vi bara på ett svart:D
båda vill åka nu på en gång, sen väntar jag på att det ska va måndag den 6 April kl 19:D
då spelar Djurgården sin första allsvenska hemma match o jag o min storesyster ska gå på den matchen så vill ha den dagen nu:D Hoppas på en storvinst såklart:D Älskade Djurgården ni kommer alltid finnas i mitt hjärta♥
Ja vad ska man mer skriva,Ska jobba imorgon me, mellan 15-20.30 så inte så långt pass det är skönt för vet inte ens hur jag mår imorgon om jag ska till jobbet och jobba,men skriver nog ett litet inlägg imorron innan jag åker till jobbet i så fall. annars skriver jag nånting under dagen om jag stannar hemma,
 ska snart lägga mig i sängen eller först ska jag mata mina grodor o sen ska jag ta massa värktabletter och lägga mig i sängen o kolla om de kommer nånting roligt på tv:D
Hoppas allt e bra med er annars!
Pussspusss på er !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0