För mkt som händer!

Ja vet inte vart ja ska bärja men känns som om det händer för mkt i mitt liv just nu,känns som om allt kaosar sig:(
Men idag ska ja umgås me Katja lite o gå på lägenhetsvisning o så, sen så ska ja in till stan o köpa lite saker.
Ja har inte mått så jätte bra senaste tiden men men livet går vidare, har kännt mig helt slut i kroppen 
efter allt jobb, de har vart begravning, fått reda på massa dåliga saker, men men ba ta sig i kragen o gå vidare
fast man inte orkar, men i Fredags va de bowling, jä tte kul fast ja ba kollade på, sen gick vi o åt o sen hände de massa kul;) sen åkte vi te skärholmen o sen hem, hade så ont i fötterna o så gick ja o la mig på typ engång!
Men nu ska ja fixa mig o så sen ska ja på lägenhetsvisning:P
Pusspuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0