2 dagar i ett inlägg!

I måndags börja de me att jag va i stan me Katja, riktigt mysigt fast det va iskallt ute!
Sen så va ja me henne o Jussi o Elin till ungefär 6 sen tog ja o Katja bussen till älvsjö,
där tog ja tåget för att åka o träffa Jennie,Sen åkte vi hem till henne,:)
vi åt nudlar o så åt vi mackor till de, sen gick vi till henne,fiaso Dannes "hus":D
Vi låg o prata lite o så sen så la vi oss o kolla på Ondskan, men sen vart alla trötta så vi stängde av o somna,
vaknade på morgonen av att Jennie sa hejdå till mig för hon skulle till praktiken men somnade om ganska fort,
sen så vaknade jag av hennes sms att ja inte fick glömma ta me henne leggins:P så vart pigg istället så kollade klart
på ondskan,sen så tog ja 11.11 bussen för att åka hemåt,åkte förbi Farsta centrum o köpte leggins först,
sen åkte ja hem o somna på en gång för att ja  hade så ont i magen o tagit värktabletter,
sen gick ja upp o väntade på att Jennie skulle ringa o säga när hon va i Centrum så ja kunde möta henne,
så gick för o möta henne, sen åt vi o sen kollade vi på "den rätte för rosing"
o sen kollade vi på "heartbreak hotell" låg o skratta åt den filmen o sen somna vi efter den o va skit jobbigt o gå upp imorse när Jennies klocka ringde att hon skulle upp men tvingade mig upp:P
Sen har jag varit o köpt Virusskydd till datan idag också, imorgon ska ja träffa Jessica o  lille bebisen:D
MEn orkar inte skriva så mkt mer! Tack för dom här dagarna Jennie!
Älskar Dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0