Världens sötaste systersson♥

Jag lovar att  jag har världens gulligaste systersson! Som förrigår när jag skulle åka hemifrån så sa han
"Hoppas du kommer snart tillbaka,jag kommer sakna dig,Jag älskar dig"
då  va min kväll räddad o sen igår när jag skulle till jobbet kolla han på mig och ba
"du är så fin, jag kommer sakna dig när du ska till jobbet"
o sen idag när jag kom hem från jobbet kolla han på mig o sa
" är du säker på att du varit på jobbet?" ja ba "ja, Alex" Han ba "okej,jag har saknat dig,"
Och de klockrenaste av allt va när jag sa
"alex, säg Djurgården" Han ba Djurgården"
o sen sprang han runt o skrek Djurgårn i hela lägenheten o mamma ba skratta, han lät som en riktig Djurgårdare men de e han ju också, han lär sig av den bästa:D
Har ju köpt massa Djurgårn saker till honom sen han föddes så:D, ojojoj, min lilla Djurgårdare!
Han e bara för underbar ibland, man blir så glad när han säger sådär han räddar min dag!
Älskar verkligen honom mer än allt, han är min älskade systersson o kommer alltid va den jag älskar mest!


Nog pratat om honom, i Fredags va ja med Janni i stan o lite sånt, i Lördags jobba jag och idag me,
idag när ja kom så kände ja mig så himla nere så gick o la mig i sängen o så tänkte jag sova en halv timme eller timme men vaknade efter 3 timmar så fick lite panik men har haft sån himla huvudvärk hela dagen så behöver nog massa sömn, har blivit dåligt av de senaste tiden, men ska ändra på de nu när jag börjat jobba igen då kan man inte va uppe hur länge som helst..
Imorgon ska jag shoppa me Jennie i Sickla fick ett presentkort dit förra året när jag tog studenten men inte handlat nåt där än så tyckte de va dax så jag o Jennie drar dit så får man se sen vad som händer, kanske en fika som vanligt, eller så drar man hem fort för de dåliga vädret:P Men ska i alla fall han en dag me min "lillesyster" imorgon;)
Kommer bli riktigt myys, har saknat den tiden när vi umgicks jämnt,
Men men lägger upp lite bilder snart:)
Pusspuss på er!♥


Kommentarer
Postat av: JENNIE

Hahah älskade suzzi! Imorgon kommer bli grymt,jag lär ju vara röd som en kräfta när jag träffar dig efter solariet! Men det kommer bli mysigt, och lär ju bli en fika som vanligt, haha! älskar dig

2009-06-14 @ 22:57:44
URL: http://Http://nowUknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0