tom på fantasi!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, Igår kom i alla fall Janni till sthlm, så va o mötte upp henne sen drog vi o käka o sen till liljeholmen o mötte upp Tommy, sen så drog vi på bio me Miccan,Elin,Sebbe o Jussi! Va kul, men förstod inte så mkt av filmen vi såg, den hoppad för mkt fram o tillbaka,när man trodde man förstöd så stämde de inte:P
Menmen, idag har jag vart hemma sen så drog jag in till stan o mötte upp Janni så åkte vi till hennes Mormor i upplands väsby! Va riktigt kul, prövade hudvårds grejer:P kom hem för nån timme sen!
sitter vid msn o skriver lite me Jennie nu! länge sen man hörde nånting från henne,
senast i lördags o känns som en evighet!:(
Vill inte att de ska vara såhrä gumman! vill kunna ha kontakt me dig varje dag men vet inte riktigt varför de blivit såhär! inte kul i alla fall! känner mig rätt trött idag så får gå o lägga mig tidigt för en gångs skull fast kmr ju inte bli så idag heller så får väl se när ja somnar! Har jätte svårt o somna på kvällarna vet inte varför!
De va lite kul att Sverige förlora mot Danmark i fotbollen också!:P Hade jätte kul när ja reta alla killkompisar me de för dom tog de så hårt! Sen slutar ju komac i Dif Fotboll också! Han kanske inte va så bra men känns inte kul när en spelare slutar! Men men de kmr nog nya bra spelare snart o man hoppas dif gör en vändning nu efter sommar uppehållet! Nu har ju Zoran(deras andra tränare) slutat så hoppas att tränan som e kvar gör någon nytta!
Men men skriver mer när ja kommer på vad jag ska skriva! nånting ni tycker jag borde skiva om??
Pusspuss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0