Ont,ont,ont

Kom hem från jobbet för en stund sen, Haft en rätt skön kväll på jobbet faktist:)
gått ovanligt bra, fast lite grejer har ju hänt men annars tycker ja fakstist de gått
nästan för bra:P Vi va klara tidigare än vi räknat men de är skönt! Sen sluta jag
vid 20.30 så skönt de också men jobbar ju imorgon bitti så ska snart lägga mig i sängen!

Nu kanske ni undrar varför ja heter som jag gör:P
Jag har bränt min axlar så har rätt ont men jag överlever, ska inte klaga nu när
vi har sånt här underbart väder, jag njuter av det, man är glad hela tiden och går
runt och ler utan att man ens behöver fast rätt jobbigt och jobba när det är såhär
varmt, känns som om man kokar sönder! Inte alls kul fakstist!
Man går runt och känner att man svimmar vilken sekund som helst för att det är
så varmt på vårt jobb! Men när man kommer ut njuter man verkligen av allt!
Så himla skönt! Mådde inte så jätte bra igår kväll, fick reda på lite saker och jag
bara kände att allt rasa men allt är ordnat nu, som tur är för man ska inte deppa
när det är såhär härligt väder! Livet är underbart! Jag vill egentligen bara åka utomlands
och komma bort härifrån och jag ska ju till Göteborg snart så kommer bli underbart
komma bort från stockholm ett tag och bara njuta av en annan natur, ska träffa kompisar 
där nere, min älskade "storebror" bor ju där o massa annat folk, sen ska vi på liseberg också
och gör massa annat, kommer bli skönt och komma bort över en helg men det kommer
göra mycket! Bara få njuta av kompisarna! Åker den 10:e Juli och kommer hem den 12:e,
Har verkligen en fullspeckad vecka den här veckan!

Min vecka:
Måndag: Jobb 14.30-20.30
Tisdag: Jobb 7.30-13-30
Onsdag: Jobb 7.30-13.30 / grillning
Torsdag: Ledig, men ska träffa min underbara lillesyster!
Fredag: Jobb 15-21
Lördag: Jobb 8-15
Söndag: Jobb 15-21

Sen jobbar jag måndagen också så kommer vara rätt slut efter det här!
Men man ska vara göad att man har ett jobb eller vad säger ni? Finns ju
inte mycket där ute nu! Tycker synd om alla unga som inte har ett jobb och
sen alla jobb som kräver erfarenhet, hur ska man kunna få erfarenhet när alla
jobb kräver det, då kan man ju inte få det från nånting! Oj nu vart det mycket här
i det här inlägget, men varriktigt skönt och skriva av sig! Nu ska jag gå och borsta
tänderna och mata mina grodor och lägga mig i sängen och ringa nån tror jag,
om någon vill prata me mig;)
Hoppas allt är bra med er annars och ni haft en underbar dag!
Love, Pusspuss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0