kan inte få nog!

1. Hur gammal är du om fem år? 24
2. Vem var den sista du träffade? Min mamma
3. Hur lång är du? 164
4. Vilken var den senaste film du sett? Haha, en jävla film om en massa späckhuggare?
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " Kanske för mkt alkohol?" Tommy
7. Vad är dagens planer? Sova?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vem det är till, men blir oftast sms!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? 15 min sen:P
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa,gröna,gula:P
12. När vaknade du idag? Tolv
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej:P
14. Vilken är din favoritplats? Sängen, kanske?:)
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet inte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag vet inte,det vet man inte i för väg! Tar allt som de kommer.
17. Vad skrämde dig som barn? Spöket i spökhuset i gröna lund som förföljde mig.
18. Vem fick dig att skratta senast? kmr inte ihåg:P
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, troligen
20. Har du stationär eller bärbar dator? 1 stationär, 1 bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? hotpants kanske nån tröja ibland
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre, använder 2
23. Hur många landskap har du bott i? 1?
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, ja det har väl hänt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Beror på vem jag är med!
27. Vilken är din favoritglass? Äter inte glass!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ge pengar till mamma och åka utomlands
29. Tycker du om kinamat? Helt ok!
30. Tycker du om kaffe? Nej, usch
31. Vad dricker du till frukost? Juice
32. Sover du på någon särskild sida?  Ne, det jag känner för just då:P
33. Kan du spela poker? Yes
34. Tycker du om att mysa? Hehe, OM jag gör.
35. Är du en beroendemänniska? Vad fan är det?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp min gamla jobbarkompis:D
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Japp klart! 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nix
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på!:P
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken? Hmm, njaa..
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej och kommer aldrig göra det!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Loka vatten!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jennie, hon förstår min humor!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ärr... Hmm... knät..
47. Vad har du för ringsignal? Beror på vem som ringer..
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej, tror inte det.
49. Flirtar du mycket? Nej, jag är blyg när det gäller sånt :)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? oj...
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Hur skulle det gått till? Har inge körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? Länge sen jag läste en bok:P
54. Läser du dagstidningen? Njaa.. Om jag har tråkigt på bussen/tunnelbanan o aftonbladet på nätet!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha, nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the Voice såklart!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ett telefon nummer
59. När var du i kyrkan senast? Oj, ett tag sen
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag och vill fördriva tiden lite+ Jennie,Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0