Fotboll!

Har precis kollat på Sverige-Malta. Snyggaste målet va av Kim Källström! Älskar verkligen honom!
Har mest slappat idag, har kollat på one tree hill dom sista avsnitten av säsong 6! mina ögon va inte torra efter dom avsnnitten ja såg idag! Riktigt bra men sorliga ibland o sen va man så glad så man vart tårögd!
Fått massa bilder från Fia från vår finlandsresa, riktigt kul va de:D
älskar o kolla på bilder kan göra de hur länge som helst, idag ska jag sova tidigt också.
Syrran ringde idag också så vi ska kolla nån vecka när båda e lediga o åka utomlands nu under sommarn,
mamma tycker jag ska göra de för att ja behöver semester:)
så får se när vi åker ska bli kul, de blir nog jag,syrran o systerssonen:D
om ingen annan vill me?
Nee ska nog lägga mig tidigt idag för en gångs skull känns som om jag har vart vaken för länge nu senaste tiden.
Menmen,
Pusspuss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0