.....

Ska inte skriva så långt inlägg idag, men har inte kännt mig på topp,
var väldigt varmt och jobba, va ungefär 34 grader inomhus, inge skönt alls,
kändes som om man skulle koka sönder men de fick gå som de gick,
Jag fattar inte hur varmt det kan va inomhus egentligen, spec inte på mitt jobb.
Dom borde skaffa air condition:P skulle va riktigt sköönt, men jag njuter av det här vädret nu,
och snart är jag ledig, men nu ska jag strax lägga mig i sängen så jag får sova lite mer i natt.
Vad vill ni att jag ska skriva om i min blogg??
Känns som om jag bara svamlar och jag vet inte ens om det är nån som bryr sig:P

Jusste, mitt hjärtelag Djurgården har sin premiär match nu efter sommar uppehållet
på söndag men den missar jag tyvärr:( Ville verkligen gå på den, ska kolla efter om de är
någon som vill byta pass med mig..
Sen är frågan: Någon som känner sig sugen på att gå på Dif-bajen med mig?:D
Jag känner mig riktigt taggad inför den matchen också,:) ska bli bättre på att uppdatera om hur det
går för Djurgården, nu sista tiden har jag varit kass på det!
Juste Jennie! Jag vet att du vill gå med mig på matchen, bara att erkänna! Du är lite
Djurgårdare innerst inne:D Har ju bildbevis!
Men men får hoppas på att det går bättre för dom nu efter sommar uppehållet än vad det gick innan,
nu är ju Zoran borta, så får bara hoppas på det bästa ni behöver vinsterna! Men jag kommer alltid hålla
på Djurgården oavsett hur det  går! Alltid oavsett för evigt Djurgården!

Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen! Hoppas ni haft en lite bättre dag än mig!
Pusspuss på er gullungar!♥


Kommentarer
Postat av: JENNIE

Hahahahaaha, när är matchen?! Klart att jag kanske kan gå, beror ju på när den är!

2009-07-01 @ 12:11:07
URL: http://Http://nowUknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0