vill...

vill bara att det ska vara fredag nu!
Vill bara åka bort bort bort från sthlm!
orkar inte me sthlm just nu!
är trött på såkallade "kompisar" som man har
Ni ba skiter i o svara på sms,samtal, ni bryr er inte,
ni hör inte ens av er! Nu vet jag vart ja har er!
Jätte kul..... Ni vet nog själva vilka ni e när ni läser de här.
Falskhet, usch hatar de här, vill inte va arg på er men inte
lätt när ni beter er så idiotiskt som ni gör...
Tänker inte höra av mig till er mer så ni får väl höra av er till mig
om ni nu bryr er eller om man nu betyder nåt.. Men ja märker om ni
fejkar så ingen ide att ni gör de.. Jag säger bara jag längtar till göteborg
o inget annat, vill bara bort från all falskhet, o allt lovande som ni inte håller..
nu vet ja verkligen vart ja har er...
Tack så himla mkt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0