Sommar...

Det är verkligen för härligt väder ute förutom att ibland känns det som om man ska koka över:P
Men ska faktist inte klaga! När det är varmt klagar alla på att det är för varmt och när det är kallt
så klagar alla på att det är för kallt.. Vi människor är verkligen för roliga ibland, kan inte va glada
över det vi har här i livet, finns alltid nåt man hittar att klaga på!
Jag längtar bara mer och mer till göteborg nu, vill att de ska va den
10:e imorgon redan fast en vecka kvar!
Kommer ha sjukt kul:D, kommer nog inte blogga den helgen men det får
jag väl göra när jag kommmer hem i så fall!

Jag gjorde ett test på facebook nyss och det stod typ
hur spank är du eller nåt sånt och jag fick VG, hahah har aldrig läst spanska så f
atta ju noll men jag va tydligen rätt duktig;), jag förstår ju oftast när folk pratar för umgicks
rätt mkt med spanjorer förut och förstod allt dom sa så har nog lite kvar i mig;)
Menmen nu måste jag snart sova, ha de toppen och sov så gott sen!
Va inte uppe för länge!
Pusspuss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0