Ny vecka...

Ja som ni märkt har ja inte skrivit sen ja kom hem från Gbg..
Har inte riktigt haft ork att göra de.. I veckan som va jobba ja mån-Fre.
Sen i lördags så va ja o mamma på ikea o köpte ny säng till mig.
sen va ja på promenad me Ferhat i 2 timmar,va helt slut
i benen när ja kom hem, som ni vet håller ja på o göra om här i rummet.
sätter in för och efter bilder när allt är klart;D
sen i söndags så ringde ja ferhat så han följde han me mig till
stan för jag o Tommy fick för oss att vi skulle på Dif-Elfsborg..
va galet tryck hade typ inge röst när ja kom hem, fast de gick ju som de gick men som ja sagt tidigare
Så älskar jag Djurgårn mer än allt;) Så man va ju besviken men ja ger inte upp,
jag stöttar dom i ur och skur!
Ja jag jobbar denna vecka med. rätt slut i kroppen så ska nog ba ta de lugnt ikväll o inte göra så
mkt annat än kolla film o slappa..
ny arbetsdags imorgon, så gäller att vila upp sig ordentligt nu!
Menmen, inte så mkt mer o skriva...
Pusspuss på er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0