Längtar....

Just nu sitter jag bara och längtar till Göteborg!
Ska bli så kul och åka me dig Gumman, saknat dig så himla mkt!
Våra planer ser ungefär ut såhär.
Fredag: bila ner ungefär klockan 10.
Lördag:Liseberg
Söndag: Åka hem
Men självklart kommer de ju hända andra saker, de där e ba spikat;)
Sen skajag träffa min underbar "bror" o hans underbara flickvän:D
ska bli så kul o se dom igen! saknar dom otroligt mkt!

Sen sitter jag och snackar me Ferhat på msn! Saknar honom också!
känns som om vi  måste ses snart igen, vår promenad på typ 2 timmar sist
räckte inte till, har så mkt annat man vill prata om, Ferhat är en gammal klasskompis
till mig! Otroligt snäll, men han pluggar ju till sjuksyrra nu, så han bor ju inte i sthlm
så honom kan man inte träffa varje dag, va så kul när man träffa alla klasskompisar
varje dag i skolan och man mådde bra av det, men nu känns de som om man aldrig
träffar nån längre:(, måpste bli en ändring på det nu tycker jag! Nu ska alla ses!
Måste fixa ihop nånting snart så alla kan ses igen som en återträff:D
Eller va säger du ferhat;)

Sen vill ja ba Gratta DJURGÅRDEN för 3 poängaren igår! En otroligt skön seger :D
Det behövdes för att dom ska känna glädje, va själv inte på matchen men såg den sköna
segern på nyheterna sen o Tommy messa ju mig så fort någon gjorde mål! Tommy du är min ängel!

Djurgårn vann ju me 2-1,
1-0(13) Patrik Haginge
2-0(31) Sebastian Rajalakso
2-1(61) Rasmus Jönsson

Mattias Jonsson gjorde comeback också:D så de hände grejer den matchen!
Ska nog lägga in nåt klipp imorgon, orkar inte leta fram nånting nu!
Men nu har ni hört mkt om det här!

Idag träffa jag min Barndomsvän också:) Riktigt kul o träffa henne igen!

Men nu ska jag fortsätta skriva me Ferhat på Msn,
Pusspuss på er!♥

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Jag håller faktiskt med dig Sussi. Saknar dig me!

Vi hann verkligen inte prata klart sist men det får vi göra snart innan skolan börjar igen ;). Jag har också mycket och berätta haha.



Jo, återträff skulle vara kul för jag saknar vissa från klassen också ;).

2009-07-07 @ 23:02:45
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0