Inlägg från göteborg

Åhh vilken härlig dag! Solen sken o fåglarna kvittra, eller inte..
Det börja me att vi vakna,gick occh åt frukost på hotellet, sen
gick vi o fixa oss för en avresa till Liseberg.. Kallt va de i alla fall..
det börja regna lite då o då, vi åkte vattenkaruseller,o lite annat,
sen åt vi mat, spela lite o jag vann 2 kg Geisha;), och 4 nallar..
Sen åkte vi tillbaka till hotellet, fixade oss för en vända ut på stan
och äta o må bra, då börja solen skina.. så typiskt, vi kom tillbaka till
hotellet för ett tag sen, vi åt o snacka massa strunt o skratta;)
Härliga vänner man har, haft en riktigt rolig resa..
Nu ska vi snart sova men lägger in lite bilder först o sen ska Elin
kanske skriva nå litet. Ska skriva mer om resan när ja kommer hem.
Mer detaljer o sånt;)


Bilder


Jag i min snygga regnrock!


Mina vinster;) riktigt gott,fast man inte kan äta de själv!


Åka karusell e riktigt kul:D


Fixar mig inför avfärden til stan!


Puss från mig o Elin!;)


Pusspuss på er!♥

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Vad kul ni verkar ha haft! :D Och guu va söt du va i regnkappan!! ;D Hihi^^

2009-07-14 @ 00:06:16
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0