I Sveriges bakända!

E i göteborg nu dårå! ligger här i hotellrummet o myser lite me Elin,
Vi åkte imorse o kom fram vid 15 tiden, sen sov vi ett tag och bestämmde
oss att åka in till avenyn o kolla runt lite! Men de regnar skit mkt här o hörde
att det är bättre vväder i sthlm än här! så typiskt,får hoppas på lite bättre väder
imorgon när vi ska till Liseberg! ;) Saknar faktist sthlm lite om ja ska va ärlig...
Jag vet inte om jag skulle klara av o va här ett längre tag men känner ju lite folk
här därför skulle jag kunna bo här men inte länge,skulle sakna sthlm för mkt..

Lite bilder:


Vi är glada att vi överlevde resan ner till göteborg me vår galna chafför!


Åka spårvagn, där bor vi! Mölndal!


Man blir lite galen av och va här!(bjuder på bilden;) )

Nej nu ska vi göra nånting annat vettigt, vi hörs nog imorgon!
Ta det lugnt,gör inget jag inte skulle gjort;)
God natt
Pusspuss på er!♥
/Susanne,Elin



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0