Gästbloggning från Elin

fint väder kunde vi tydligen glömma idag men de regnade i alla fall inte;)
Smarta som vi alltid är betämde vi oss för att åka floomeride
först en vatten bana där man lär bli blöt,
Men de v ju ganska fint väder så vi tänkte att man torkar fort.
Men lilla Jag då fick sitta längst fram
och de betyder inte lite svätt av vatten på sig utan när vi åkta ner för
första backen så va de snarare en stor våg som flög över mig:P så jag blev dygnsur.
Så vi konstaterade efteråt att vi borde kankse ha åkt den sist...de är lätt att vara efterklok haha
i alla fall så va jag blöt resten av dagen för när jag hade torkat så åkte vi nästa vattenbanegrej. 
Så tydligen lär man sig inte av alla misstag;P
godnatt nu är de dags att sova
sleep tight 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0