Bestämt nu!

Nu har jag o Jennie bestämt att vi ska på Dif-Bajen den 9:e!
Ojojoj, säger ja ba så himla skön känsla!!!OJOJOJ!
Sitter o skriver me Jennie på msn! Nu har jag börjat förstå
hur himla mkt ja saknar henne faktist! Vill inte leva utan dig en ända dag
till gumman! Du vet inte hur sjukt mkt jag älskar dig, du är min ängel!
Du är den som får mig o le fast jag inte orkar eller har lust!
Vill att du ska komma hem så ja kan träffa dig igen! Vi har typ
inte snackat på hela sommarn o De har aldrig gått såhär
länge mellan tiden vi träffats, Vi måste ses mkt nu!
Jag älskar dig gumman o vill inte leva utan dig! Du är min
bästa "lillesyster" Jennie Maria Kuivalainen! Du är min ängel!
Kom hem nu så vi kan ses!!!
Älskar älskar älskar bara dig!
Din syster för alltid!



Älskar dig♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan aldrig ALDRIG sluta älska dig gumman, du är en stor del av mitt liv! TACK för att du finns hjärtat.



Matchen kommer bli grym, som alla andra!;

jag älskar dig <3

2009-07-22 @ 21:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0