rolig lördag...

Trodde allt skulle gå bra idag.. Men började med att man fick gå upp
kl 7 imorse för att invänta jobbarkillen som skulle komma.. Han kom
08.30 så va lagom irriterad... Suttit uppe o väntat i onödan så va ja lagom
trött så vart bara irriterad.. Sen gick ja o la mig vid  10 igen o vakna kl 12 av
ett sms o tyckte att de va dax o gå upp, har fixat o donat o föröskt städa här
hemma men inte gått bra kommer ba mer o mer damm.. Så sket i de till slut
Sen skulle mamma ut me Sopor men tappade handfatet på fingret o den bröts..
Så hon åte in på akuten men kom hem för att hon inte orka vänta så jag fick tvätta
rent den o lägga om den me en gasbinda.. ska köpa nya sakero lägga om den me
imorgon, för hon e så envis o inte orkar va kvar på akuten, så hon ska till vårdcentralen
på måndag.. Men ska snart lägga mig för e så himla trött så imorgon ska ja fixa o dona
o göra klart hemma...
Men nu ska jag ska göra lite saker ogå o lägga mig o hoppas på en bättre dag imorron.
LÄS INLÄGGET UNDER OM "vänner"!

Men godnatt och sov gott nu alla söta!!
Kommer massa bilder här imorgon eller nåndag!!
Pusspuss på er!♥

Älskar dig gumman, glöm aldrig det!


Kommentarer
Postat av: Minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-16 @ 00:12:00
URL: http://www.minnies.se
Postat av: Janni ♥

Aww! ♥ Älskar dig också, Gumman! Glöm Du aldrig det! Hoppas vi ses imorrn! :) ♥

2009-08-16 @ 14:54:50
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du gick vidare i min bloggtävling! Nu får du se till att alla du känner röstar på dig i kommentarsfältet här: http://itsmenotyou.blogg.se/2009/august/bloggtavling-1.html

2009-08-17 @ 02:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0