Lördag kväll..

Ska berätta lite om min helg tills nu..
I Fredags började de me att ja gick upp vid nio o hoppas in i duschen
o fixa mig o så, sen åkte ja in till stan me 2 kompisar o kollade på lite saker..
Sen så åkte ja hem o mamma åkte iväg till eskistuna så va hemma själv.
så ringde en killkompis så han kom hit, o så kolla vi på film.. "night train"
tror ja den hete.. Sen så somna vi o så vakna ja av att han gick upp i morse
o skulle åka hem o så vart rätt pigg så bestämde mig för att kliva upp..
Sen kom min syster o systersson hit så satt o snacka me henne, sen hoppa 
ja in i duschen o fixa mig för o åka o kolla när Sätra IBK spela match i kallhäll,
åkte in till stan o träffa Jennie o så fika vi o snacka massa skit o sen så åkte
vi mot kallhäll o kolla på deras match, gick inte så bra för Sätra, dom förlora me 
4-1.. sen så hälsa ja lite snabbt på Tommy sötnosen o sen så åkte ja o Jennie
mot stan o bestämde oss för att åka hemåt o hon skulle träffa Daniel så ja forsatte
hemåt o sen nu e ja hemma o ska lägga mig om ungefär en timme, är helt slut
i kroppen, får se om ja lägger upp bilderna på bloggen på mitt rum+ ´badrummet 
imorgon eller om de blir en annan dag, har nämligen inte haft tid o göra de tidigare 
o orkar inte göra de nu heller.. Men ska kolla lite sen ska ja lägga mig ner o kolla på
tv o sova så sött för ska nämligen upp klockan 5 o jobba imorrn bitti, så de e bra
att ja e så trött nu.. Men vi hörs någon dag!
Pusspuss på er!♥


Tommy sötnosen♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0