Tisfördriv!

Ta var femte sms i din inkorg!

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Han är ju sämst. Han ska inte spela en minut till i dif!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Yes yes

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Ere din polare du ska gå med annars bara eller?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Ja de e synd om grabben, Haha

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hahaa. De e ingen fara

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
De är du. Super söt nöt:)

7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Haha

 8. Vad vill du höra mest av allt?
Baby då

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Hehe söt du är baby

10. Din mest romantiska replik?
Jag kan förstå det, åk hem och försök inte tänka på det som hände!Finns hära för dig älskling<3

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jag säger desamma, du är den som jag kan säga allt verkligen allt till, jag älskar dig så himla mycket!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0