Måndag 27/4

Va hos Jennie igår, hon skulle pröva göra en bruduppsättning på Katja, sen slinga hon o klippte henne också, jag låg i soffan o kollade på Hostel 2 den var inte så bra egentligen,skum film, vi sov över där också,
Imorse väckte Jennie mig så klädde på mig o åkte hem o så kom ja hem så skickade Hanna sms o frågade om jag kunde komma in till stan så hoppade in i duschen o åkte in mot stan, så har vart i stan kom hem vid 7 tiden, o gick hem till pappa på en gång o sen gick jag hem igen o nu sitter jag o kollar på CSI;)
Köpte biljetterna till DIF-aik den 18 maj så då smäller det igen:D
ska bli riktigt kul, hade sjukt kul sist så, kom med ni me, bara hära av sig o köpa biljett så ses vi på matchen.


Jag och en kompis satt och diskutera för några veckor sen hur mycket man egentligen är "värd" men tänk när man går ut, hur mycket värde saker man egentligen har med sig,
som te.x när jag går ut har jag alltid
Mobilen som kosta 4000 kr
Ipod som kosta 3000 kr
och kläder kostar ju också mycket, tänk vad mycket den egentligen blir när man väl räknar ihop allt,
kan ju bli över 10000 kr, mycket pengar det.


men jag ska inte sitta och snacka massa nu ska fortsätta prata me folk på msn o sen kolla på tv.
Pusspuss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0