Djurgården!

Ja, nu är det ett tag sen jag skrev, har hänt lite mycket, men det posetiva med allt var att jag var på hemmaprimären när Djurgården spela och jag säger bara ojojoj. Vi vann ju självklart, en riktigt tuff match, mycket målchanser men sen till slut fick D.Sjölund in bollen och det satt väldigt fint:) Va på matchen med min äldsta syster, lite trångt där vi stod för de va några stora killar som skulle tränga sig in och sen till  slut stod alla på sida så att man fick plats så man hade ju lite ont i nacken efteråt,
men en rolig sak som hände under matchen va att när det va paus så ville ju självklart alla sätta sig ner på bänken så jag satt ju mellan min syster och en av dom stora killarna så skulle jag hoppa ner och sätta mig och då så vart det väldigt lite plats som sagt så jag satt "fast" mellan min syster och killen, jag kunde inte ställa mig upp eller röra mig eller nånting kändes som om jag verkligen satt fast så jag sa till syster ba nu sitter jag verkligen fast och killen kollade på mig me ett leende och flyttade lite på sig men jag kunde ändå inte röra mig så jag satt där hela paus vilan och sen så började ju matchen igen och alla ställde sig upp och då kom jag äntligen loss, kändes obehagligt och sitta så fastklämd som jag gjorde,men det gick ju bra i alla fall, och en annan sak som hände var att en kille längst ner ställde sig upp och ramla ner över staketet och så såg man massa vakter springa och sjukvårdare och när han kom tillbaka sen så hade han jätte ont i handen och såg lite ledsen ut men så kan det ju gå, inte lätt varje gång, men det som stod på Djurgårdens hemsida va att han hade fått lite Djungelfeber,:P ska lägga in ett klipp på tifot och två andra klipp med djurgården:)
men nu måste jag gå och lägga mig så jag kommer upp till jobbet imorgon! får skriva mer en annan dag!
Pusspuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0