2 dagar i 1 inlägg!

Gårdagen började me att ja gick upp och åkte till stan för o köpa biljetter till matchen, sen åkte jag hem o va hemma en stund innan Jennie kom, vi snacka ett bra tag tills vi kom på att vi hade mindre än 2 timmar på oss att fixa oss o äta, så vi börja me o tvätta håret o sen käka vi o sen började vi fixa oss o båda vart ba mer o mer nervösa sen så började vi åka in mot stan, vi gick in lite på åhlens först sen började vi åka mot solna o kom fram, stod inne o vänta på Jennies kompisar men dom kom aldrig in så vi hitta några "nya kompisar", roliga grabbar;)
vart inte så lyckad match men va sjukt kul ändå o vi har redan bestämt oss för o dra på DIF-aik;D
FETT TAGGADE!;D sen skulle vi röra oss hemåt o fick gå till näckrosens tunnelbana station, tog oss typ 2 timmar o 15 min o komma hem, riktigt jobbigt, sen kom man hem o somna som en riktig prinsessa:P
Vaknade imorse och gick upp men orkade inte göra nåt så har vart hemma hela dagen, jag o Jennie har bastat o va riktigt skönt, snart e de dax flr massage igen;D yeeah, ska bli skönt!
Men orklar inte skriva så mkt mer ska lägga upp lite bilder från matchen som vi h itta på Järnkaminernas hemsida;D
Jag o Jennie e kända nu;D hahah!
Men god natt på er!
Pusspuss!



Yeeeah;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0